värsta dagen på det hela året

idag har verkligen inte vart min dag. Dagen började med att jag försov mig och fick springa till bussen. Hann inte dricka mitt kaffe så höll på att somna på vägen till jobbet, när ja kommer fram är mina strumpor dyngsura för det är ett jävla skit väder ute. Sedan efter någon timme känner jag hur jag verkligen svettas och tar av mig tröjan, efter någon minut fryser jag igäl så tar på mig tröjan, och så fortsätter hela kvällen. Sedan när jag tar upp min mobil , ja men då har ju den fastnat så de går inte att göra ett skit, går inte att stänga av eller trycka på någon knapp, och Iphone kan man ju inte ta ut något batteri heller. Jag fick sluta tidigare eftersom jag tror jag fått feber. Så när jag sitter på tåget så är det fel på dörrarna så får sitta i tullinge och vänta tio minuter, sedan samma sak i tumba tills jag äntligen kommer till rönninge. Och då har bussen gått så får sitta där och frysa igäl om fötterna i en halv timme, utan cigg eller musik i mobilen. När ja väl kommer fram så är det så sjukt halt så jag bara snubblar runt. Nu när ja äntligen kom hem så är jag sjukt hungrig men orkar inte göra någon mat och mamma är inte hemma än, så det blev chocklad, som jag skulle sluta med!! ush vill bara dö just nu..
Tur att det finns musik som muntrar upp mig liteeee

Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

HejsaN!

Nu har vi dragit igång en dagens blogg hos oss, skulle vara roligt om du ville vara med (:

Kram kram /Shorty & Myzan

2011-01-18 @ 19:58:29
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: sara

Så jobbig dag :(

2011-01-18 @ 20:21:04
URL: http://saraplusgustavsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Säger godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2011-01-18 @ 20:43:52
URL: http://modegrabben.devote.se
Postat av: Ellinore Sånge

Åh, jobbigt! Hoppas morgondagen är bättre!

2011-01-18 @ 20:48:35
URL: http://ellies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0