måndags kväll

sorry för ja inte hunnit med att blogga de senaste dagarna och när ja väl gjort de så har de blivit sjukt slarvigt!
Men alla får ha lite sviktdagar!

Idag åkte jag och Malin L till gymet och tränade lite sen solade. De var super skönt, och eftersom min färg ramlar av eller mitt skinn rättare sagt så har ja nästan ingen färg kvar. Tur att man åker utomlands igen snart så ja kan sola lite mer!
Iallafall senare kom pappa och vi gick och käka på indiska, ( i loove it) sen gick vi och köpte lite godis.... :( typiskt mig, tyckter man varit duktig att träna och grejer sen efter de så förkänar man onyttigt, men de är inte sant.. För då blir de plus , minus 0 liksom.. Aja sista gången de händer (a)

Imorgon har ja faktist ingen aning om vad ja ska göra. HOPPAS hoppas ja och pappa åker och köper min älskling skinn jacka ja inte kan sluta tänka på , och hoppas dom fått in den i xs i gen.. ja dör för den... kenzaz nya typ.
När ja väl har bestämmt att ja vill ha något, asso när ja blir så kär i någon sak så ja inte kan sluta tänka på den så måste ja har den, och de fixar sig oftast alltid.! för ja har så underbara föreldrar( ibland...)
Men om ja inte får den så vet ja inte vad ja ska göra, sätta mig och gråta, skära mig, eller helt enkelt rymma hem ifrån.. vi får se.
men nu ska ja sluta babla om min älsklings skinnjacka.
För nu ska ja sova, eller kanske sätta på en film


Måste bara säga , gud vad skönt de va att skriva av sig lite. sånt behöver ja till och ifrån.

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0