-

Vagt slår mitt hjärta som snart förblöder
sårad av få men med gapande sår.
Med brutna löften om ärliga svar du vänder dig om och går.
Medans lögner och svek har varit mitt hjärtas lek
är kärlek nått som jag går bet.
Varför i mitt hjärta du sliter och drar när du inte ville ha det kvar.
fylld av tomhet och ängslan av att ingenting kan ändras.
börjar sakta mitt hjärta förändras
 en mur och en grav jag byggt runt mitt hjärtas borg. nu bara bekämpa all sorg.
du säger att alla har rätten till sitt val , men varför  har jag då dig i mitt hjärta kvar.
tiden läker alla sår precis som efter vintern kommer vår .
men för mig faller bara tår på tår.
förkrossad över ditt val när du säger att du har känslor kvar
när allt jag vill att ha dig kvar.
men om beslutet var det rätta om att aldrig mer min hand greppa.
så kommer mitt ärrade hjärta aldrig att lätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0