min dag

Idag hade jag och en klasskompis nationella engelska a prov. Det gick faktist bättre än jag trodde, och vi klarade de, super lyckliga.
Efter skolan så åkte jag hem och satt på en film och somna, sov ungefär i 2 timmar sedan var de dags för middag och träning.
Blev step idag istället för boxning, för dom andra tjejerna åkte till hallunda på sommarjobbsmässa, och man är tvungen att vara minst två personer på boxningen så att man har en partner.
Men step är också kul förutom att ja inte har så bra kondition, så ja föredrar styrka för att de är jag mycket bättre på, men somsagt man måste ju variera.
Sedan mötte ja upp några killkompisar och tog en cigg och snacka lite.
Sedan blev de hem och dusha och nu sitter ja här vid datorn..

Imorgon ska vi åka skridskor med klassen, i brantbrinks. Aldrig varit där förut ( tror ja inte ) så blir en liten spänning att hitta dit,men de kommer nog gå bra.
Efter skolan vet jag faktist inte vad ja ska göra, får se vad som händer. annars får ja plugga, som jag egentligen behöver göra varenda dag, men som inte alltid blir av!

sen nu har ja ångest, vet inte om ja ska sätta på en film, läsa en bok eller lyssna på musik innan jag somnar. Blir nog film som vanligt.
Har hört att den här Black Swan är jätte bra. Men när ja läste om den verkade den inte alls bra, handlar om en tjej som dansar balett. Men aja ska iallafall ge den en liiiiiten chans.
Men nu måste ja slita mig ifrån bloggen och facebook och allt va de är. Ni får ha de bästbäst så hörs vi här i morgon ! Pussss





jag älskar er mina tjejer! julia katta jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0