sunny day

Idag var ja i skolan hela dagen, som sög och var skit seg. Sedan skulle ja träna core med jennifer men hon har typ blivit sjuk så då bestämde ja mig för att ta en promenad istället.
Jag och caroline åkte till elli efter skolan och gick från mossen hem till mig, inte så jätte långt men jag var så sjukt trött så får köra stenhårt i morgon istället.
När ja kom hem så somnde ja och vaknade halv nio, sjukt länge ja sov, och ja är fortfatande trött!

Imorgon blir de stressig dag, skolan till tre, sen kommer pappa och hämtar mig kl fyra, han ska först lämna några högtalare till mig sen ska vi åka till frisören och köpa bra hårprodukter, sedan blir de gymmet, sen får ja se om ja går hem och dushar eller åker direkt till agnes. För vi ska nemligen grilla hos henne imorgon. Mysigt.
Men som sagt de blir lite stresstress imorn.

Men nu ska ja sätta på en serie eller något, vet inte vad de är. Men "filmen,serien" heter dark angel och är bra, lite överdriven fast bra.
Nu måste ja stänga ner annars kommer ja fastna framför datorn hela natten typ.

skriver mer imorgon om ja hinner!Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0