trööttt

har lite svårt att hålla mig för skratt när mina två småkatter ligger bredvid. den ena sover, och den andra börjar leka med den andras öra och sen börjar dom tvätta varandra, ja dom är så söta mina älskliiiingar!
Men nu måste ja sova och vara utvilad inför i morgon då vi ska ha svenska uppsatts i tre timmar, och måste dock upp sex imorgon för de börjar 8 i tullinge. Länge sen ja började så tidigt och var tvungen att gå upp så tidigt.

Ska försöka hinna träna i morgon innan ja möter julia( om de blir av) , för har bara tränat en ändaaa gång den här veckan, (ÅNGEST) för de har vart så himmlans mycket. Plugg, alla djuren att ta hand om, städa och fixa hemma, handla mat, vara i skolan, laga mat, plus att ja försökt träffa mina vänner liite några kvällar. Ush hatar när de blir för mycket stress, för då orkar ja inte längre.
Enligt caroline så hade hade suttit mig upp i sömnen och sagt, vad ska ja göra?! men vafan ska ja göra?!
och de betyder bara att de vart för mycket för mig.

Men nu ska ja sluta babbla.
Sov så gott pusspuss




vill ha sommar, vill utomlands nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0