Hoola

Hej alla bakfulla!
Min helg har de varit mycket alkohol.

I fredags firade vi alexandra 18 år! De va först middag sen kom lite guys också. Åkte mot tbs,mötte min mamma , vart lite kaos med taxisarna ,haha! sen sov carro hos mig!

Igåår så drog ja malin och carro till storvretsängen där de va tivoli och lite musik, men de sög för jag var den ändå som inte fick komma in i öl tältet! oooh, de suger att vara 17 just nu!
Då drog jag själv till jeppe och danne och dom bjöd mig på bärs så va jag där ett tag, innan jag åkte till lövholmen på fest me malin carro andy robin jim mm, gammla vännerna!

Idag sov ja heeela dagen, vakna nyss och trodde klockan var 3 , men den va sju! nu väntar jag på mamma och vi ska gå kvällsprommis! Myyyys!

lite bilder från helgen


FREDAGEN...





LÖRDAGEN...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0