tråkiga dagar

Sega , regniga och långtråkiga dagar har runnit förbi! I söndags sov ja hela dagen, i måndags vart de ingen skola så gick och träna på gymet istället, sedan åkte jag och mamma och övningskörde lite på en parkering, gick super bra, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig!
Idag vart de heller ingen skola, så gick och tränade idag igen. snacka om träningsverk i  magen! sedan åkte vi och skrev på papper med mäklaren om försälningen och allt. så de är klart nu! flyttar tillbaka till tumba om 2,5 vecka, puuuhu!
Imorgon blir de skola för mig, en lång dag.
Men nu ska ja äta soppa sen blir de att kolla på en nerladdad film som ja har laddat ner,
godnatt!



( mycket gammal bild) ta mig tillbaka till galna,ansvarslösa,känslolösa party michelle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0