åååååååh

hatar blogg.se!

hej! jag hade precis skrivit ett jätte fint och Lååångt inlägg ( för att vara mig ) men när ja skulle ta fram en bild så försvann allt. så nu blir det sånt där tråkigt kort inlägg igen som vanligt... inte mitt fel.!

Idag skulle vi sluta jätte sent, men det blev inte så eftersom vi hade hål timme så då drog jag alex å carro ut med alex nya coola bil, super avis eftersom jag inte äns gått handledarkursen än! Men känner verkligen att mitt liv är lite svajit just nu , blir mindre sällan att ja tränar,pluggar och övningsskör och är med mina vänner normalt utan att festa. Det är väligt synd, men det blir oftast så om något faller,så faller allt. Men måste komma igång igen! Men det kanske inte är så konstigt eftersom jag ofta blir ensam hemma nu på senaste och måste ta hem om hemmet eftersom att min lillebror är på sjukan igen, efter han brytit armen har de bara kommit komplikationer, som infektioner, feber, förkyld mm. så han åkte in igår för 40 graders feber.
Tycker så synd om dig lillebrorsan, krya på dig!

idag började jag alex å carro planera lite frammåt, så på fredag blir det poker kväll, men bara med lite pengar så vi inte förlorar allt haha. Sen blir det kryssning på höstlovet där på onsdagen! super kul!

Men nu har jag verkligen kramp i händerna efter två inlägg, ett långt och ett mellan. jag är verkligen inte blogg brud men det kan vara kul ibland ;)

Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0