69 saker ni vill veta om sex

hejsan. Nu sitter jag framför tvn och kollar på de nya tv pogramet som heter "69 saker du vill veta om sex". De verkar som ett ganska roligt pogram, saker man inte visste liksom. som att svenska folkets medel sexpartners är 11 st. trodde de låg på betydligt höre, eftersom man vet och hör hur många som knullar runt.. Men de va väl en bra nyhet då att det kanske inte är som i stockholm överallt i sverige liksom..
 
Idag så följde jag med min far till stan, han skulle på möte och släppte mig på zarah för lite shopping. Fick hem 2 super fina tröjor. En fest och en vardag, kan lägga upp bild på dem senare.

Imorgon blir det gym och solning, sedan thaiboxning. Ska försöka plugga lite körkort också!!!! måste fan ha det nu, blir så trött. Om så många andra kan så kan jag också f*n.
 
Nu är reklamen slut, Puss på er
 
 

Sen måste ja ju graturela min kära vän christian lundgren på 26 års dagen grattiiis
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0