Ibland undrar man

Ja sätter mig på tåget, det va typ fullt så va tvungen att sätta mig mitt emot en annan kille. Han har sina ben så utsträckta att ja va tvungen att kolla jätte länge för att han ska flytta den ena. Försöker sätta mig längst in, men han vägrar flytta på de andra benet så sätter mig framför han. Tänker bara om han är efterbliven eller verkligen vill framför mig?!
Han sitter nu med båda benen uträckta på varsin sida om mig. Känner mig väldigt obekväm och kollar upp lite konstigt på han.. Då kollar han ner och ställer sig upp och springer iväg, springer igenom hela vagnen till sista platsen på vagnen och sätter sig..
Är det normalt eller?

Kolla mig i spegeln och tänkte om de va något på mig som skrämde iväg honom?! Men såg inte de minsta konstig ut .. Kan inte sluta och sitta och skratta för mig själv.. Haha tack killen du gjorde min dag.

/ puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0