Dag 01

Om mig...

Jag ska försöka ta det lite kortfattat... Jag är en snäll flicka som heter michelle och lever mitt 19 år här på jorden.  Jag älskar allt som har med skönhet att göra, men ja älskar också att festa och vara med min underbara vänner och såklart shoppa. Om jag fick välja så skulle man aldrig behöva jobba för att få pengar, utan bara skapa robotar som man lärde upp så dom kunde jobba istället? Men ja älskar faktiskt också att underhålla mig själv, som tillexempel dansa, det har jag gjort hur många år som helst, men haft en break nu i ca 3 år. men nu ska jag börja med det igen. Sen har jag faktiskt precis börjat på thaiboxning, det är super roligt och det borde alla testa på !  Mina bästa egenskaper är att jag oftast alltid blir omtyckt av mitt umgänge och nya människor, jag är väldigt snäll, och jag har lätt för att prata och trösta människor i svåra situationer. Mina sämsta egenskaper är att jag kan vara lite ego, jag drömmer för mycket men får aldrig något gjort, när någon går fel för mig så ger jag upp allt dirket. 

så det var allt om mig, i princip. 
Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0