Godnatt

Hejsan svejsan!

Efter jag kommit hem från Ikea så började jag må lite bättre, köpte tabletter för hostan och vart faktiskt mycket bättre. Så mamma körde mig till Tumba så jag kunde åka till katta iaf! Va jätte trevligt , så nu ska ja ha en sminkkurs hos mig sen, :)

Sedan gick ja och katta på promenad mötte upp några killkompisar, spela lite fotboll sen gick till katta å käka. Sen kom maxi och tog en cigg med oss och sen körde han hem mig, snäll som han är!

Men nu är de sov time för mig, måste vara 100 % utvilad tills imorn då det är Thaiboxning, sen funderar jag på att dra till gymet i morn på förmiddagen(då är de så lite folk där) men de beror på hur ja mår, mamma säger att man blir sjukare om man solar :o

Aja puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0